TROBADA DE DIRECTORS I DIRECTORES A MALLORCA

Last Updated: octubre 5, 2023By

Ahir va tenir lloc la darrera de les tres Trobades de directors i directores organitzades pel CEIB.

A l’edifici Anselm Turmeda de la UIB ens vàrem reunir amb 70 centres amb els quals vàrem poder compartir els resultats de les Trobades de participació de l’alumnat.

Vàrem comptar amb la presència i col.laboració de l’inspector Josep Gomila Benejam; el president del Consell Insular Escolar de Mallorca i director de l’IES Porreres, Joan Ramón Xamena; i  l’assessora tècnica de la Conselleria d’Educació, na Marian Murcia.

Per fer efectiva la participació de l’alumnat, és imprescindible comptar amb la implicació dels professionals, que són els que dia a dia estan a les aules amb l’alumnat i poden implementar canvis per a millorar la participació de l’alumnat. És per aquest motiu que hem volgut escoltar les seves propostes i reflexions sobre les conclusions que els hem exposat, i com sempre ha estat una trobada molt productiva d’on han sorgit idees molt interessants i pràctiques que compartirem amb la resta de centres de les illes.

Volem agrair la participació, col·laboració i bona disposició dels assistents a aquesta Trobada i posar en valor la tasca dels equips directius per dur endavant les propostes i les bones pràctiques que fan possible la participació de l’alumnat en els centres educatius, mostrant que passa a passa es fa camí.

TOTS JUNTS HO ACONSEGUIREM!!!