Última actualització: 09/06/2023

El Consell Escolar de les Illes Balears es compromet a protegir la teva privadesa. Aquesta política de privadesa descriu com recopilem, utilitzem i compartim la informació personal que obtenim a través del nostre lloc web consellescolarib.es.

1. Informació que recopilem

Recopilem informació personal que ens proporciones voluntàriament quan interactues amb el nostre lloc, com ara el teu nom, adreça de correu electrònic, número de telèfon i qualsevol altra informació que triïs proporcionar-nos.

A més, podem recopilar informació de forma automàtica quan utilitzes el nostre lloc. Aquesta informació pot incloure la teva adreça IP, tipus de navegador, proveïdor de serveis d’Internet (ISP), pàgines de referència/sortida, fitxers visualitzats al nostre lloc (per exemple, HTML, gràfics, etc.), sistema operatiu, marca de temps i/o dades de clics.

1. Ús de la informació recopilada

Utilitzem la informació recopilada pels següents fins:

• Processar i respondre a les teves consultes, preguntes i sol·licituds.
  • Proporcionar-te informació sobre els nostres productes, serveis i promocions, quan hagis donat el teu consentiment per fer-ho.
  • Personalitzar i millorar la teva experiència en el nostre lloc.
  • Realitzar anàlisis i estudis interns per millorar els nostres productes i serveis.
  • Complir amb les nostres obligacions legals i reglamentàries.
  1. Compartició de la informació recopilada

Podem compartir la teva informació personal amb tercers en les següents circumstàncies:

• Proveïdors de serveis: Podem compartir la teva informació amb tercers que ens proporcionin serveis en el nostre nom, com ara l’allotjament del lloc, serveis d’anàlisis i serveis de màrqueting. Aquests proveïdors de serveis només tenen accés a la informació necessària per realitzar les seves funcions i no poden utilitzar-la per a altres fins.
  • Cumpliment legal: Podem revelar la teva informació personal si creiem de bona fe que aquesta divulgació és necessària per complir amb una obligació legal, protegir els nostres drets legals o investigar una possible activitat il·legal.
  • Consentiment: Podem compartir la teva informació personal amb tercers quan hagis donat el teu consentiment per fer-ho.
  1. Els teus drets

Tens certs drets en relació amb les teves dades personals d’acord amb el RGPD. Aquests drets inclouen el dret d’accés, rectificació, supressió, restricció, portabilitat i oposició al tractament de les teves dades personals. Si vols exercir algun d’aquests drets, si us plau contacta’ns utilitzant la informació proporcionada al final d’aquesta política.

1. Seguretat de les dades

Implementem mesures de seguretat adequades per protegir la teva informació personal contra la pèrdua, l’ús indegut i l’accés no autoritzat. Tanmateix, tingues en compte que cap mètode de transmissió a través d’Internet o d’emmagatzematge electrònic és 100% segur.

1. Canvis a aquesta política de privadesa

Ens reservem el dret d’actualitzar o modificar aquesta política de privadesa en qualsevol moment. Et recomanem revisar aquesta pàgina periòdicament per estar al corrent de qualsevol canvi. La data de la darrera actualització s’indicarà a l’inici de la política.