Aquest avís legal regula l’ús i accés al lloc web consellescolarib.es, propietat del Consell Escolar de les Illes Balears, amb domicili a Carrer de Cecili Metel, 11, Escala B, 1r D, 07003 Palma, Illes Balears.

1. Protecció de Dades

De conformitat amb el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), tota la informació que recopilem a través d’aquest lloc web serà tractada de manera confidencial i únicament per a finalitats legítimes. És important que llegeixis la nostra Política de Privacitat per comprendre com tractem les teves dades personals i els teus drets.

1. Propietat Intel·lectual

Els continguts, logotips, marques i altres elements que apareixen en aquest lloc web estan protegits per drets de propietat intel·lectual i no poden ser utilitzats sense el consentiment exprés dels seus propietaris legítims.

1. Enllaços a tercers

Aquest lloc web pot contenir enllaços a altres llocs web que no estan sota el nostre control. No assumim cap responsabilitat sobre el contingut o les polítiques de privacitat d’aquests llocs web tercers. Recomanem llegir els seus respectius avisos legals i polítiques de privacitat abans d’interactuar amb aquests llocs.

1. Responsabilitat

No assumim cap responsabilitat per danys o perjudicis causats per l’ús d’aquest lloc web o per la falta d’accessibilitat al mateix. Tampoc serem responsables per qualsevol interrupció o error en el funcionament del lloc web.

1. Legislació aplicable i jurisdicció

Aquest avís legal es regeix i s’interpreta de conformitat amb les lleis d’Espanya. En cas de conflicte, les parts es sotmetran a la jurisdicció dels tribunals de Mallorca.