REUNIÓ DEL PLE

Last Updated: juny 8, 2023By

Acabam de tenir una reunió del Ple del CEIB amb la participació del conseller Martí Marc, el secretari general Tomeu Barceló, els directors generals Antoni Morante i Antoni Baos i les directores generals Rafaela Sánchez i Amanda Fernández. També ha estat present el Delegat Territorial de Menorca Joan Marquès.

El motiu de la reunió era parlar de l’inici de curs en temps de Covid-19 i el format ha estat deferent d’altres vegades:

– En primer lloc el conseller Martí March ha feu una breu introducció a la situació escolar en temps de Covid-19.

– Després han intervengut més de 20 membres del CEIB per a plantejar preguntes sobre la situació que viven els centres, famílies, professorat i alumnat; així com l’altre personal que intervé a l’educació. També sobre programes i projectes que han hagut de canviar per la pandèmia.

– A continuació el conseller i demés membres del Departament han respost a les preguntes i han resolt els dubtes plantejats.

El president del CEIB ha proposat que aquesta no sigui sinó la primera d’altres reunions que es puguin tenir com a finalitat fer un seguiment del curs escolar actual. També que es poden realitzar reunions més sectorials on es resolguin aspectes més concrets com ratios, espais, suport educatiu, currículum, etc.