TROBADA DE DIRECTORS I DIRECTORES A EIVISSA

Last Updated: setembre 27, 2023By

Ahir el Consell Escolar de les Illles Balears va dur a terme una “Trobada de directors i directores” a l’IES Santa Maria d’Eivissa per presentar els resultats i conclusions de les “Trobades de participació de l’alumnat” que es varen celebrar durant el curs 2022/23 a les diferents illes. En aquestes Trobades vàrem tenir l’ocasió d’escoltar l’opinió, les inquietuds i les propostes de l’alumnat i vàrem poder arribar a unes conclusions molt interessants que hem volgut compartir amb els directors i directores dels centres d’Eivissa.

Aquesta és una primera passa per anar construint camí cap a una veritable i efectiva participació de l’alumnat i és per aquest motiu que volem agrair la participació i col·laboració de tots i totes les assistents a aquesta Trobada.

TOTS JUNTS HO ACONSEGUIREM!!!